ПОДПИСАТЬ ПЕТИЦИЮ
4091 из 100000 подписей
Просмотреть подписи
Показать QR-код петиции
Платформа для петиций РуНета
Что вы хотите изменить?




Мы оставили свои подписи под петицией ЗНО к Табачнику Дмитру Володимировичу,Міністру освіти


Прочитать петицию ПОДПИСАТЬ ПЕТИЦИЮ
Всего 4091 подписей
Имя Комментарий
4091Абулхаир Хакназаров

Киев
4090Зиновий Яшихин

Москва
4089Александр Никонов

Москва
4088Антип Левтев

Москва
4087Максимильян Висенин

Москва
4086Любовь Потрепалова

Москва
4085Анисья Телицына

Москва
4084Поликарп Елагин

Москва
4083Зинаида Буркова

Москва
4082Богдан Целиковский

Москва
4081Людмила Еськова

Москва
4080Ульяна Кортнева

Москва
4079Роман Ульянович

Новый способ заработка от 7000 руб. в сутки. На сайте есть подробная видео-инструкция. Подробности на webmoney.pw
4078Галина Локтионова

4077Дмитрий Брага

Москва Россия,
Новый феноменальный способ заработка! Подробности на alotmoney.ru!==1
4076Татьяна Тур

4075Глеб Шмидт

Киев, Украина
4074Игорь Котляров

Дубна, Россия
4073Олександра Вишницька

Dniprodzerzhynsk, Dnipropetrovs'Ka Oblast', Ukraine, Dnipropetrovs'Ka Oblast'
4072Анна Соловьёва

Днепропетровск, Украина
4071Мария Остапенко

Украина, Харьков
4070Mr Mori

Киев, Украина
4069Anny Po

Киев,
4068Софья Пожеленкова

4067Стас Козак

Киев, Украина
4066Abushaeva Olya

Одесса, Украина
4065Viky Autumn

Одесса,
4064Дарья Епифанова

Ялта, Украина
4063Nika Berdnikova

Киев, Украина
4062Алина

4061Михаил

1 сессия-прсто печаль
4060Тоха

4059Маргарита

4058Ірина

4057Семен

плакали наші надії на бюджет...дякуємо Табачнику за це...
4056алла

Перша сесія була складнішою.Оцінювання не вірне.Я не вірю ,що твір хтось написав на 24 бали.Напевно все вирішують гроші!!! Ганьба!!! Де справедливість.
4055Сергей

4054Олег

4053Евгений

4052Ангеліна

4051Юля

4050Людмила

от ви кажете що 2-га сессiя була легша i бали там вщi....а вы бачили результати з iсторii Украiни..?розрив у чотири бали...i у першiй сессii результати кращi!що ви на це скажете..тут справа не у тому яка сессiя складнiша..а у тому яка з сессiй краще,або гiрше написала написала
4049таня

4048Василь

4047Марина

Матиматика это кошмар!!Я писала во вторую сессию,и набрала 142 балла,мой парень писал в первую сесию и набрал 146 баллов. А решили мы по 15 заданий. Так где логика?Как вы решаете где задание было сложнее а где легче?Мой одноклассник,который не знает таблицы умножения,вообще натыкал на угад на 165 баллов...и где справедливость? ЗНО это сплошная битва экстрасенцов!Прошу принять меры!
4046Елена

Полностью согластна с требованиями! По биологии тоже не всё хорошо, так как некоторые ответы не соответствуют вопросу! Вы сами хотя бы один раз пытались ответить на все задания ЗНО?!
4045Марія

несправедливо! підтримую
4044Назар

Це не справедливо. Особисто я вимагаю перегляду рейтингових балів.
4043Марина

4042Sigil

4041Володимир

Де справедливість??
4040Ангеліка

4039Богдан

4038Андрій

4037Олег

4036Роман

4035Андрій

4034Оля

4033Ирина

4032Евгения

Мы за справедливость!!!!!!
4031Павел

4030Андрій

Сподіваюсь таке не повториться на фізиці!
4029Андрей

4028АННА

не справедливо! не равные условия!!!!!!!!!!!!
4027Анна Петрова

4026Чайка Кирилл

Писал я в первую сессию, задания были терпимыми, но когда я глянул на задания второй сессия я разорвался смехом от той элементарности, которую им подложили. Единсвтенное, что вызвало смущение, так это последнее задание, которое не компенсировало простоты всего варианта.
4025Педенко Игорь

4024Елизавета Капралова

Хочется верить в то, что всё-таки эти петиция будет иметь хоть какое-то влияние на наше правительство, хотя это кажется невозможным. Только глупый поистине человек не смог воспользоваться преимуществом того, что сдаёт во 2 сессии и не прорешать задания 1ой! ПОЧЕМУ МОИ ПРАВА УЩЕМЛЯЮТ? Я не виновата, что меня распределили в 1 сессию, так почему я и другие абитуриенты первой сессии должны терепть такое необъективное отношение?
4023Анастасія

4022Tanya

4021Илона

4020Алина

Я за справедливость!
4019Mariam

4018Леонид

4017Таня

4016Богдан

+
4015Юрій

4014пчтипир

урпукравр
4013Ірина

4012богдан

tfiuygoiuh
4011Володимир Приступа

4010Катя

4009Константин

4008Наташа

4007Яна

4006Катарина

4005КАТЯ

G
4004Андрій

4003Гришко Аркадий

4002Дани

4001Андрій

4000Елена

3999Аня

3998Берн

3997Frank

3996Моисеенко Татьна

3995Веталь

Дмитру Володимировичу передайте шо вын лох!
3994pioner37

3993Таисия

3992Марія, мама

Може у петиції дитина щось не так написала, та я думаю що це "крик душі".Я звертаюсь до організаторів тестування з Української мови та літератури. В чому винна моя дитина що їй судилось писати тестування у І сесію а не в другу? За цю кількість правильних відповідей у другу сесію моя дитина отримала б 127 балів а у першу лише123 бали. Експертна оцінка свідчить, що завдання з літератури у ІІ сесію були важчими, то ж чому таблиця переведення тестових балів за рейтингом більша? Скажіть, під час автоматичної перевірки 1 бал ставили хоч за важче питання, хоч за легше. тому питаю ще раз, на кого і для чого було піднято рейтинг балів у ІІ сесію? Я розумію, що дитина не довчила, але ж, люди добрі де справедливість? Що робити цим дітям тепер? Я невпевнена, що всі вони як один прийдуть на наступний рік здавати ЗНО. Хто в армію, хто в заробітки, бо жити треба. Шановний міністре розберіться в ситуаціїї. Шановна пані Зайцева, зверніть увагу на цей коментар. Бо для нас , матерів, свої діти найкращі. Дайте їм шанс.
3991Ярослав

У меня 26 правильных ответов по результатам проверки. Когда стал перепроверять с выдавшимися ответами центра оценивания то обнаружил что правильных ответов у меня 27. Значит компьютерная проверка не точная. За 26 правильных ответов в первой сессии 120 балов а во второй124. Скажите каким образом можно было проверить лёгкий вопрос или нет ведь каждый правильный ответ оценивается в 1 бал
3990Юляша

3989Виктория

даааа
3988Наталия

что вас не устраивает я не пойму? у вас и так балы выше!!
3987Марія

3986Геркалюк Марко Віталійович

3985Андрій

верніть 5 балів!
3984Оля

3983Юра

3982я 4000

4000
3981Нана

2-сессия получила то что хотела? ха-ха-ха-ха. так вам и надо
3980Алла

3979Юля

3978Ксенія

1 сессия совсем охренели если вы тупые ваши проблемы , нафиг нам баллы резать!!а литературу читать нужно и вопросов не будет!! 1 и 2 за сложностю одинаковые!!!
3977Аліса П

3976Екатерина

3975Олександр

3974Катерина

3973Анна

3972Виктория

3971Макс

це несправедливо.
3970Надя

не згідна з тим,що перевірка справедлива.
3969Бодя

Справді завдання були дуже різні, і ніхто не згоден з результатами, тому просимо перепеховувати...
3968василина

3967Кристина

3966Лариса Беспалько

3965Петр

3964Александр

3963Таня

3962Сніжана

3961татьяна

3960Оксана

3959Вікторія

3958Віталій

Віддайте нам наші бали!
3957Александр

3956Лика

выходим на митинги?
3955Матвей

дуже прикро, взагалі, приймати той факт,що багато хто, через примхи Міністерства, страждає.
3954Надя

3953Олеся

3952АЛЕНА

3951Дмитрий

3950serge

Таблица перевода просто насмешка! Уроды! Ганьба ! Потеряно минимум балов 7-10
3949Юля

3948Лена

довольны??? всё справедливо!!!
3947Денис

3946Алина

3945Роман

БУДУТЬ СТРАЙКИ......1 сесія складніша набагато! ті, хто це заперечує не шарить Укр-мову!!!!!!!!
3944Іван

3943Анна

3942Вікторія

3941Татьяна

Завдання для І і ІІ сесій були різними за рівнями складності!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3940Виктория

3939Алексей Плесовских

3938Роман

Потрібна набагато вища таблиця переведення балів для першої сесії ЗНО!Це буде дуже розумне з їхньої сторони рішення!
3937Игорь

3936Ірина

3935Ольга

3934Костя

3933Я

2 сесия еще и петицию написали.совсем охренели
3932Анжелика

3931Наташа

3930Юля

3929Наталия

3928Юля

коли вже у цій країні буде справедливість????
3927Наташа

завдання дуже різної складності.!! хто взагалі іх друкує?? несправедливо!!
3926Дмитро

3925sasha

3924Катя

Востановите Справедливость!
3923Ольга

3922Дмитрий

3921Ольга

3920Уляна

Я вибачаюсь що помилилась 3 червня тести на 60%легкіші!!!!!То просто випадково написала!!!!Дійте!!!
3919Уляна

Та розуйте очі!!!!Тут закрити очима можна сказати що тести 3 червня на 60%складніші!!!!!!!!!Тут і думати немає чого!!!!Якщо нічого не зробите побачите будуть мітинги та й ще великі!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3918Антоніна

3917Богдан

3916Алексей

3915Дар'я

ГАНЬБА ОСВІТІ В УКРАЇНІ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3914веселий хлопець

3913Анна

3912Александра

3911Виктория

просто это не справедливо очень. еслт школьникам трудно писать,а представте тех людей,которые уже закончили колледжи и хотят в высшее поступить. очерь сложно было писать(
3910Марія

3909Таня

Я розумію, що вам байбуже до нас, 17-річних "людишек", але якщо не будуть прийняті міри щодо некоректних питань з біології, ми почнемо виходити на вулиці. МИ за СПРАВЕДЛИВІСТЬ!
3908Дмитро

Шановний ТАБАЧНИКУ!!! РАДЖУ переглянути це http://osvita.ua/test/news/19440 І перечитати КОМЕНТАРІ що до цього!!! І звичайно прийняти рішення!!!!!
3907Марія

3906Дмитро

Де справедливість?! Це так ми крокуємо до Європи?!
3905Олександр

Хіба так можна робити? Ваші питання з біології нерозважливі!
3904Ярослав

3903Рекуник Леся

3902Тимофей

3901Ірина

1-а сесія була дійсно складнішою за 2-у
3900Марія

Так, перша сесія була набагато складніша!!!! Прошу розглянути ці питання!!!
3899татьяна

3898Сергій

3897Анна

3896Юля

3895Андрей

История самая неточная наука здесь спора нет ... так как можно ставить варианты где правильного ответа по некоторым источникам нет а по некоторым есть ....
3894Марина

3893mans

3892Альона

Шановний Дмитро Володимировичу!Прошу Вас звернути увагу на те,що перша сессія з української мови була набагато складніша,ніж друга!Сподіваюся,що таблиця підрахунку балів буде компенсувати та балансувати ці відмінності!Прошу вибачення за свої скарги,але мені дійсно хочеться справедливості!З повагою,Альона.
3891Павел

3890Оля

3889для Виктории

да нормальная была биология, получилось 178 баллов, а вот укр 129, а может и меньше, биология же сложнее, а по результату не cкажешь, 1-я сессия по литературе требует знания поем и романов НАИЗУСТЬ!!!! ЧТО ЗА БРЕД???
3888Христина

3887Максим

3886Анна

3885Руслан

робота у людей 3 чесла реально была легче это факт
3884Настя

первая сложнейшая
3883Аля аля аля

Виктория ты ошиблась петицией. Твои комментарии тут никому не нужны. Не делись своими убогими мыслями
3882Виктория

Люди вы б учили все....хочу сказать что я первую сесию прорешала сама без компов и ответов выше чем 2....так что успокойтесь.и укр.лит лично нам в школе цытаты давали..кто хотел тот учил...а то что типа 2 сессия была легче просто утешение тех кто завалил...биологи вон до сех пор в шоке...за профили думайте а не укр.мову...
3881Марта

3880Оксана

3879Оксана

3878Сергей

комментарий
3877Александра

3876Наталья

Литература была сложная((((
3875Євгеній

Тести 03.06.2011 були значно легші!
3874Таня

3873Всеслав

3872Марина

3871Уляна Вандяк

Тести повинні бути чесними!
3870Igor

3869Виктория

3868Катерина

3867Дмитревич Ирина Александровна

3866ПЕтя

ТЕСТЫ СПЕЦИАЛЬНО СОЗДАНЫ И СОСТАВЛЕНЫ ТАКИМ ОБРАЗОМ,ЧТОБЫ В СЛЕДУЮЩЕМ ГОДУ БЫЛА 100%ПРОПЛАТА..............ЗАЙЦЕВА ВОЗОМНИЛА ИЗ СЕБЯ ВЕЛИКОГО СТРАТЕГА,А ТАБАЧНИК У НА ВСЕ НАПЛЕВАТЬ,ЛИБО В ДОЛЕ!!!!!!НАШЛИ СЕБЕ НОВЫЙ И СТАБИЛЬНЫЙ ЗАРООТОК.
3865Зуев Денис Александрович

Что бы было честно, а так ка%0
3864Забельская Евгения

3863Волошина Олена

3862Андрій

3861Діана

3860Наташа

поддерживаю!!!! (кто знает, в прошлом году было подобное, писались ли такие же питиции и был ли результат???)
3859Даша

Я согласна, что первая сессия была сложнее!
3858юлька

3857Іван

3856Марина

Считаю, что на 1 сессии именно литература была сложнее. И хотела бы я посмотреть на тех, кто составлял тесты, как бы они тыкали пальцем в небо, как бы они выкручивались, использовали логику, считалки для решения (тощо!), если бы прорешали этот тест. А особенно вопросы о критиках и литераторах. Кто о ком что сказал и как подумал. Я конечно понимаю, что такое нам просто снится, но помечтать на эту тему ох как хочется!
3855Оксана

3854Mарія

3853Валерія

3852Юрій

3851Kostya

3850Андрій

3849Yulya

3848Ирина

3847Мария

3846Ірина

Не справедливо так!!!
3845Борис

Скоро України не буде
3844Юрий

ЗНО не справедливе!!!
3843Ирина

3842Денис

Поддeрживaю
3841Миша

3840ДМИТРИЙ

3839Сергій

3838Анна Гордиенко

3837Игорь

3836Ярина

цілком згідна з тим, що завдання 1 сесії були важчими. Надіюся, що бали розприділять справедливо.
3835Марина

погоджуюся...
3834Лиза

не справедливо
3833Анна

3832Андрей

Пане Такбачник, майте совість!!!
3831Софія

3830Аня

Завдання першої сесії були надзвичайно складними порівняно з першою, особливо з літератури. Я перечитувала всі твори і біографії перед тестуванням, вказані програмою міністерства освіти, але більшість питань доводилось просто вгадувати "пальцем в небо". Невже потрібне метою Зовнішнього Незалежного Оцінювання є перевірка екстрасенсорських здібностей абітурієнтів а не дійсного рівня знань, який відповідає чинним програмfv освіти?
3829Виктория

3828Олександр

3827Сергей

3826Слинько Юлія

3825Надія

Все буде добре) Повірте мені)
3824 Дарина

Повністю погоджуюсь з вище сказаним.
3823Не Вася

Вася, ты обосраный
3822Міронєнков Руслан

поддержую!!
3821Сергей

3820Юлия

3819Владимир

3818Анастасія

3817Доброзичлива людина

Вася, культура мовлення у Вас відпочиває, чи не так?? скільком людям не могло просто здатися, що ЗНО першої сесії було важче!! виходячи з цього, я Вас прошу закрити своє грязне патякало, та насолоджувтися тим, що Ви не здавали ЗНО 2-го червня!!!! я впевнена, що Ви достатньо освічена людина, щоб зрозуміти моє прохання!!! Дуже дякую за розуміння!!
3816Александр Коршун

3815Светлана

3814Наталія

3813Вася

Закрийте свої тупі мордяки !!!! ЗНО було ЛЕГКЕ!!!! а якщо ви сомпляві малі і ниєте за бал то вибачайте , треба було вчити !!! а не бити байдики
3812Мішель

Геть Табачника
3811Ольга

Не тести,а ребуси якісь!!!
3810Вікторія

3809Віктор

3808Марьям

3807Сергей

3806Сергій

Ганьба!!!!!!
3805Морра

http://www.testportal.gov.ua/ сюда надо все жалобы. до них якобы не доходило, поэтому ничего и не делается
3804Надежда

КТО СДАЛСЯ?! НЕ НУЖНО! ЕЩЁ ЕСТЬ НАДЕЖДА!
3803Андрей

3802Паша

согласен с вышепрочитанным
3801Ліана

Я не згідна з петицією...Обидві сесії за складністю були однаковими...Завдання з укр.літ. були складнішими і тема твору також...Виходить 1 до 1-го...Комусь попалась тема твору важча,а комусь тести...Все було справедливо!Хоча питання в 2011 році були не конкретні і неправильно складені...Забагато фразеологізмів..Я вважаю,що головніше знати правила, аніж культуру мовлення...Абітурієнтів,які проходили тестування 3-го числа не потрібно наказувати,адже вони не винні,що комусь перша сесія видалась важчою....Просто потрібно робити висновки і не допускати подібних помилок на наступний рік!
3800 Артем

Нехай шановний пан Табачник сяде і напише дані тести, а тільки потім нехай тоді їх пишуть діти!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3799Юлія

1 сесія була набагато важча!!!
3798Олена Заїка

Я також підтримую всіх і надіюсь на справедливе вирішення даної ситуації!!!!!!
3797Тарас

3796Маряна Штепула

3795Виктор Ануфрий

Действительно 1 сессия была сложнее.Это подтверждают преподователи.Я даже программу смотрел по этому поводу!
3794Дмитрий

3793Оксана Василівна

всіх підтримую, і, надіюсь, що наша петиція все ж дійде до пана Табачника.
3792Кашутіна Юлія

3791Cвiтлана

адже це було не просто так!! хiба любляча влада буде так робити?
3790Сидорчук Олена Віталіївна

Дійсно, завдання були складні, особливо з української літератури. Я вважаю, що всі зі мною погодяться.
3789Dron

3788Александр

3787Анна

Я закончила школу много лет назад, и как независимый эксперт могу сказать, что первая сессия ЗНО действительно была сложнее.
3786Ольга

3785Алексей

Это несправедливо!
3784Юлія

3783Наталія

ужас
3782Татьяна

Тести були різної складності!Потрібна вища таблиця переведення балів для першої сесії ЗНО!Це буде справедливо!
3781Кристина

3780Таня

3779Светлана

3778Alina

3777Марина

3776Кетков Роман

А вообше зно по английскому было слишком сложным !
3775Екатерина

Это действительно не справедливо! у первой сессии были на порядок сложнее задания!!!
3774Ирина

3773Оксана

Те, що завдання з укр. літератури в першій сесії важчі - правда. Те, що друга сесія готувалася для медалістів (як писалось вище) - чиста брехня. В мене медаль і я писала в першій сесії. Не треба так злобно заздрити, треба було просто належно працювати 11 років. Вважаю всю цю кампанію зі збору підписів під петицією - даремною тратою часу. Нас ніхто не почує, до нас ніхто не дослухається. Хоча... "Борімося і поборимо!"
3772Инна

Где справедливость?Почему те кто здавал 2 июня тест задания дали сложнее,чем мы отличаемся от тех кто здавал его 3 июня?зачем тогда вобще было здавать ЗНО если такая несправедливость?
3771Юля

Так так , тут я згодна зі всіма , потрібно піднімати бал кожному учаснику , тому що завдання складніші і вони мають оцінюватись у більшу кількість балів !
3770Вова

Погоджуюсь повністю з Андрієм !!!!!!!!!!!
3769Андрей

Піднімайте бал ЗНО кожного учасника здававшого у 1-сесії
3768Динис

Поддержываю !!!!!
3767Мужык

Н Е С П Р А В Е Д Л И В О ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
3766Дмитрий

На мою думку буде справедливо , якщо до загальних результатів ЗНО першої сесії , добавлять по-декілька балів більше , так як саме перша сесії є складнішою . !!!!!!!!!!!!!!!!!
3765Вікторія

Цілком погоджуюсь з Льошою , справді завдання першої сесії були складнішими ,ніж завдання другої сесії !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3764Лёша

Майте совість , зміст завдань 1-сесії був несправедливим, завдання 2-сесії є легшими та зрозумілішими
3763Димон

Несправедливо ,
3762Вадим

3761Вадим

3760Илья

3759Люда Онищенко

3758Петро

3757Таня

3756Ярослав

3755Марія

Цілком погоджуюся з тим, що завдання 1 сесії були складнішими.Та мене обурює те, що дехто вважає, що лише 3 червня складали тест медалісти.Це неправда.Не знаю,яким способом вони вибирали,хто коли здаватиме,але,як на мене,ніхто не зважав на бал атестата.Значить,такі ми щасливчики(1 сесія):)
3754Владислав

Подымите рейтин тем кто сдавал ЗНО 2 числаа
3753Владимир

1 сессия была тяжелее
3752Аліна

я закінчила школу з золотою медаллю, середній бал атестата 188,6..і я була в 1 сесії (дійсно, важкій сесії)
3751Лена

Поддерживаю!
3750Омельченко Людмила

3749Татьяна

Где справедливость?
3748Вадим

3747Каміла

Вимагаю справедливої оцінки ЗНО(І сесія).
3746Наташа

О! Тут уже прослеживается намеренное разделение абитуриентов на две группы, наверно по оценкам в аттестате отбирали в первую сессию с более низкими оценками и и тех, кто окончил школу не в этом году - в 1–ю сессию, а отличников - во 2-ю, на более легкую, так сказать, помощь более достойным??? ДА???
3745галина

равнрео образование для всех не только для медалистов.почему во 2 сессии были одни отличники и те о кого очень много денег?
3744Оксана

3743Анна

3742Евгения

3741Яна

3740ответ недоброжелателям

Если ничего не делать - ничего и не будет!!!! Ясно, что в нашей стране добиться чего-либо сложно. Нашему правительству плевать на то, что "толпами" увольняют преподавателей в вузах. Какндидатов наук переводят на 0,25 ставки. Они сейчас ненужны!!! Учеников не родилось в 1992 - 1995 года нужное количество!!!! Но через пару лет прогнозируется большое количество абитуриентов, и кто их будет учить? И ТАК ЗАРУБИТЬ ДЕТЯМ УЧЁБУ, А ПРЕПОДАВАТЕЛЯМ РАБОТУ - НУЖНО БЫЛО ООООООЧЕНЬ ПОСТАРАТЬСЯ!!!!! интересно , кому это на руку?
3739Христина

3738Вика

3737Олег

Зробіть освіту справедливою..!
3736Лара

НЕ ЗДАЕМСЯ!!!!!!! ПОДПИСЫВАЕМСЯ!
3735выап

asdf
3734Уникса

3733Коля

ця петиція нічого не пренесе,я згодна умов немає і які мітинги?справді ,хто вийде?державі потрібні робочі руки ,не всі можуть навчатися,нам(першій сесії)просто менше повезло,держава рішила,що ми будем *трудягами* і шансу нам не дала,а жаль!моє невдоволення є досить високим ,але що з того,прийдеться змиритися з тим!але народ довго мовчати не буде!задумайтесь!
3732Ксения

3731Дарья

+1
3730Ольга

3729Для Неважно

А не шел бы ты лесом?
3728Лиза

если бы я писала 3го числа, я уверенна, что у меня были бы все шансы получить 200 балов.я понимаю,что абсолютно равноценным ЗНО сделать было невозможно, но хотелось бы справедливости.пожалуйста
3727Яна

3726Неважно 2.

Я могу подписаться в этой петиции столько раз ,сколько захочу.Как же увидеть обьективное число подписавшихся???
3725Неважно

А теперь обьясните сколько баллов вы все требуете.Кому то показалось 2 задания несправедливыми,другому одно,третим вообзе переделывай полоаину литературы.Так ти чего же вы хотити добиться если нет никакой конкретики что именно вас неустраивает.Эту петицию считаю необоснованной и неимеющей нужных оснований.
3724Олечка

3723Виктор

Слушая комментарии г-жи Зайцевой (УЦОЯО), я, конечно, понимаю, что после оценивания всех участников каждой сессии будет составлена рейтинговая шкала, соответствующие рейтинговые баллы и т.д. НО!!! КТО РАССЧИТАЕТ ВРЕМЯ, потраченное участниками первой сессии на вопросы по литературе??? Поскольку вопросы сессий были РАЗНЫМИ по сложности, соответственно, участники второй имели больше времени на задания по языку, сочинение, проверку переноса ответов на бланки и т.д. А ЭТО - НЕ УЧИТЫВАЕТСЯ В РЕЙТИНГОВОЙ ШКАЛЕ!!! ВОТ ВАМ И СПРАВЕДЛИВОЕ ОЦЕНИВАНИЕ ВСЕХ ВЫПУСКНИКОВ!!!
3722Маграрита

3721Олена

помилка: "..ми сподіваємося,що.."
3720Рафаилова Ксения

Такое впечатление, что тот, кто составлял вопросы по украинской литературе просто поиздевался!Извините, Дмитрий Владимирович, Вы лично сами ответите на те вопросы?Вы сможете дословно вспомнить фразы героев произведений?Тем, кто сдавал ВНО 2 июня вы просто обязаны добавить баллы во имя справедливости!
3719Валерия

3718Vova

3717Альона

3716Анжелика

3715Тарас

Жду спаведливості!
3714Анна Беляева

3713Андрей

Мы не должны страдать из-за того, что вы не можете сделать равные условия прохождения ЗНО. Требуем справедливости. Баллы 1 сессии.
3712Шеренговська Вікторія Анатоліївна

3711Дмитрий Иванович

3710Евгений

3709Павел

3708Андрей

3707мама-педагог

Задания по украинской литературе 1 сессии намного сложнее, нежели второй. Каким образом были утверждены тестовые задания, кто их анализировал, кто вообще утверждал? Мне кажется, за безответственную работу нужно отвечать. Я, как и многие родители детей, сдававших предметы в 1 сессии, глубоко возмущена. Задания по укр.языку равнозначны, но литература... Мне кажется, сам автор произведения, не всегда помнит дословно фразы героев. Справедливо оцените результаты тестирования! Участникам 1-й сессии - дополнительные баллы!!!!!
3706Даша

Не справедливо делать задания разной сложности. Добавьте 10 баллов первой сессии!!!
3705Nickolas

3704Ксения

3703Сергей

Норм
3702Анна

3701Юрий

1-я сессия намного сложнее второй
3700Наталія

3699Виктория

Більше балів учасникам першої сесії! Завдання були складнішими, ніж на ІІ сесії. Вимагаю справедливості!!!!!
3698Мар'яна

3697Олена

3696Александр

писал первую сессию, неожидал такого....
3695Аня

3694Виталій

Зверніть увагу.
3693Дарина

3692Наталья

3691Анна

Умови повинні бути однаковими для всіх! Як багаторазовий учасник Всеукраїнських конкурсів та олімпіад з української мови та літератури я протестую! За справедливе ЗНО!
3690Катя

первая сессия сложнее!!!!!!!!!!!!!
3689Анастасия

3688Таня

3687Артур

3686Дмитрий

Дайте первой сесси больше баллов
3685Юлия

3684Юра

3683Задорожная Анастасия

3682vashe_pravosudie 2011

mu vashe pravosudie 2011
3681Анастасия

плюсую)
3680Анна

3679юлия

лицей, однако самый умный, как не крути!
3678Денис

это один из дебильниших проэктов нашей странны
3677Гончарова Наталия

По литературе вопросы действительно были сложнее, необходимо создавать одинаковые условия, а так, те кто сдавал 2.06, как и я, в значительном проигрыше перед теми, кто сдавал 03.06.
3676ТёМка

ыыыыыыыыыыы
3675Артём

3674Маша

все було не справедливо......чого одним давати легкі завдання,які немає шо робити просто "дитячі",а іншим ващкі що вчителі не зразу можуть дат ина них відповідь......дуже сильно неприємно...!!! =((....відбиваєте будь яке бажання вчитися.
3673Дрій

Ой не знаю, чи легше була укр мова у 2 сессії. Я пробував - 12 помилок. У мене в 1 сессії - 13 помилок. А от укр література! Дійсно. Оригінал - 13 помилок, спроба 2 сессії - 5! Більше, ніж удвічі! P.S. В тексті петиції написано "Мі". Виправте, будь ласка, бо нас можуть сприйняти не серьозно.
3672Жуля

Да кто там такой узколобый из второй сессии что отписывается здесь?
3671Я

3670z

3669Назар

Ми за справедливість!
3668Олег

nivce
3667Алексей

3666настя

3665Марина

= (
3664Віталій

Хах, яке ЗНО автор петиції даже петицію без помилок написати не зміг, звісно він буде протестувати і звісно перша сесія підпишеться, як не як можуть бути додаткові бали)) Я писав завдання як з 1 сесії так і з 2, результати майже однакові. Автор погрожує мітингами, я ж можу сказати ніяких мітингів небуде, скільки вийде 10 чоловік і будуть махати плакатіками "Дайте більше балів 1 сесії", і то недовго, так як в таку жару довго не постоїш, да і ваш мітинг нікому не буде заважати, його просто будуть ігнорувати))
3663Виктория

3662SHII

А це нормально, коли дитина іде здавати ЗНО на першій сесії, набирає 51 із 87, потім їй приносять зошит із другої сесії, і вона там робить лише 4 помилки??? Як це називається??? Я розумію, що абітурі із другої сесії це на руку, але це ж ненормально!!! Де елементарна людяність??? Де СПРАВЕДЛИВІСТЬ?????
3661Діма

ДОБАВТЕ БАЛИ ПЕРШІЙ СЕСІЇ!!!
3660Харлова Ольга

3659Игорь

3658Віталій

я підписуюсь лише для того,щоб додати коментар!!!!Ви пишите,що літературу з другої сесії супер потім розв'язали,зато всі казали,що в першій була мова набагато легша!!!!так що не нийте....в нас література,в вас мова....
3657Денис

Таке оцінювання з укр. літ. не справедливе. Щоб відповісти на питання з літератури потрібно було не читати , а просто вивчати напам"ять цілі романи. це абсурд!!!
3656P.S

3655Александра

3654Анна-Вероніка

Сподіваюсь,що в нашій країні хоч щось зроблять нормально!
3653Оксана

3652Иван

3651Роман

3650Владимир

3649Майя

3648Ковальчук Юрій

3647Першин Павел Виталиевич

3646Дмитрий

Неправидливо різні завдання в 1 і 2 сесії з укр. мови та літератури!!
3645Крістна

3644саша

3643Екатерна

3642Аліна

3641Марта

ДАЙТЕ першій сесії більше балів!!!
3640Вера

3639Ілля

3638Акулова Марина

3637Вероника

3636Віка

Я цілком погоджуюся з тим, що написано у листі!
3635Татьяна

3634Алина

3633Анна

3632Вика

3631Tinka

3630Кристина

3629Настя

3628Маша

3627Влад

3626Владислав

У 2 сесії українська література була набагато легша
3625Максим

Прошу если передираете европейские стандарты, то хотябы , передераите их полностью!
3624Дима

3623Поліна

3622Анастасія

3621Мария

3620Владислав

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3619viktor

3618маруся

вимагаємо справедливого оцінювання!!! я вважаю, що тести були нерівнозначні!!! чому має бути так? це не справедливо ...просимо віднестись до цього з порозумінням і повагою!!!
3617Артем

на мою думку коефіцієнт похибки повинен складати, як мінімум 10 балів,адже завдання були дуже складними!!!! Дивлячись 2 сесію я відповів на всі завдання укр. літ-ри правильно без усякої складності!
3616Віка

я вимагаю справедливості по відношенню абітурієнтів, що складали І-у сессію! і тому прошу щоб в нас була вища шкала оцінювання!
3615обрамович

3614Ігор

ЗНО реально першого дня було вожче!!=(
3613Дмитро

ЗНО було набагато складніше першого дня,завдання з літератури набагато відрізнялись!!!
3612Виталий

це взагалі по якому? чим міністерство думало коли скаладало ці тести? я пройшов тести другого дня і в мене вишло на 9 помилок менше- тобто 11
3611Стас

3610Ігор

вимагаємо справедливості!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3609Elena

3608олександр

3607Святослав

я повністю згідний з тим, що завдвнння 1 сесії були складніші за завдання 2!
3606Настя

Сперва опыта наберитесь, а потом эксперементируйте с ЗНО... Ужасная дезорганизация, ошибки в тестах, некорректно составлены сами вопросы.
3605Виталий

3604Натуся

Ирину Зайцеву ,у которойвместо совести кошелек выгнать и назначить настающую коммисию по тестам из специалистов а не продажных сволочей!!!ЕЕ наглости нет придела .она не видит различий между сессиями.....по ее словам они -равнозначны и никаких жалоб ей не поступало!!!!а то что вся Украина кипит -ей пофиг.....гнать таких пофигистов ,без права вообще где-либо работать в сфере образования!!!!!!
3603Мишка

господин министр,давайте вы сами сдадите 1-ю,2-ю сессию... Потом нас расскажете,что да как.
3602Максим

3601Пётр

3600Севда

3599Женя

3598Даша

3597Олег

3596Юрий

3595Настя

3594абитуриент

Пiд вище сказаним пiдписуюся!
3593Карина

)))
3592Нина

3591Киякия

пиупиу
3590Наталья

3589Одена

Підвисьте бали учасникам другого туру але не понижайте результати тим,хто здавав третього числа
3588Алина

3587вапмслбю

3586Юлия

3585Андрей

3584Marina

ДЕЙСТВИТЕЛЬНО НЕ СПРАВЕДЛИВО!мы все равны,и задания должны быть такими же!
3583Олена

Я повністю згодна з вище сказаним!
3582Света

Це не справедливо!!!
3581Александр Червоний

Таке свавілля не допустимо!!!
3580Люда

3579Никита

3578Мария

3577ольга

просим поднять балы в таблице
3576карина

3575Маргарита

Друга сесія була набагато легша, ніж перша. І це факт!
3574Табачник Дмитро Володимирович

А вот фигушки вам, товарищи абитуриенты! Я злой и вредный
3573ВАлентина

Пане міністр, вашій несправедливості немає меж!!!! Бог вам суддя.
3572Сивий Іван

3571Анжелика

3570Маргарита

3569Марта

треба гнати в спину того міністра!
3568Роксолана

3567Андрій

Особисто я здавав у другу сесію, але вважаю претензії першої сесії цілком справедливими!
3566Ярослав

Несправедливо!
3565Егор

3564Андій

Пане Табачнику будьте справедливим
3563Валерия

3562Лилия

3561Таня

3560Ілона

погоджуюсь із петицією,для чого робити завдання в двох сесіях настільки різними...якшо завдання різні то і таблиці відповідно різні мають бути на користь 1 сесії
3559Олеся

3558Саша

3557Катя

3556Анна

3555Вадим Корнійчук

3554Тетяна

Розумніше було б тестувати всіх в один день.
3553Христя

несправедливо(((((((
3552Олександр

3551Маша

Я прочитала петицию ЗНО к Табачнику Дмитру Володимировичу,Міністру освіти, и готова поставить свою подпись
3550Sergey

3549Марина

3548Настя

3547Макси

тупое зно,сами попробуйте решить
3546Наталія

Я повністю погоджуюся з даною петицією, адже тести дійсно відрізнялися за рівнем складності!
3545Ірина

у першій сесії були важкі завдання з літератури....всі мають бути в рівних умовах!!!
3544Валерия

согласна, что для 1й сессии нужна более лояльная шкала оценивания!!
3543Ростислав

3542Олег

Гнати таке міністерство. Влада оліграхів Україні не потрібна і зайва. Олігархи - це щури, які нищать житницю Європи
3541Саша

3540Оля

Підтримую!!!!
3539Назарчук Юлія

3538Виталя

затверджую!
3537Катя

Первая сессия была сложнее в литературе!
3536Максим

3535Уся

3534Княгиня

3533John

3532Ліда

3531Natali

3530Василий

3529Oksana

3528Влад

3527Тетяна

3526Алексей

3525Андрейків Роман

3524Дмитро

Повністю з усіма згідний. Надіюсь цю петицію візьмуть до уваги!
3523Катерина

3522Анна

3521Галина

3520Скалозуб Анастасія

3519Ольга

Погоджуюсь, справді, перша сесія була складнішою.
3518Саня

3517Артем

3516Алексей

3515Марина

3514Виктория

3513Тарас

тест був дійсно тяжкий!!! і з часом всі побачуть як нас всіх зрізала ція 1 сесія((( а саме обідніше, що оцінка нашого тесну не підлягає нормативам!!!!!
3512Ирина

Так!!!Тести першої сесії були складнішими!!!!!!Це не правильно!!!
3511Анна Торгонська

3510Admin

3509Неля

я повністю згодна із цією петициєю.1 сесії дуже відрізняється від 2.Мова однаково легша,а ось література у 1 сесії важча
3508Олександр

3507Лилия

По поводу заданий по языку ничего сказать не могу, а вот литература действительно была довольно сложной. Сравнив наши задания с заданиями второй сессии, я пришла к выводу, что у нас они были действительно сложнее.
3506Катя

3505Калинина

3504Maggie

3503Єгоров Юрій Вячеславович

3502ura

3501Альберта

3500Шекера Владислав

3499Виталик

Я повністю згоден з цією петицією,це справді несправедливо!
3498Оля

література була набагато важчою у першій сесії, ніж у другій!
3497Олександр

3496Ирина

3495Інна

3494Ксения

Мова дійсно буда однаковою.. Але передивіться будь ласка літературу, адже завдання були нерівноцінними порівняно з 2 сесією. Коли вчителі не могли без оригіналу тексту згадати героїв, то що ж ви чекали від абітурієнтів?
3493Andrew

якщо вже тести були нерівними по складності,то вже хоча б зробіть відповідну шкалу оцінювання,яка б об’єктивно оцінила наші роботи!!!!!!!
3492Артем

3491Володимир Дидяк

3490Маргарита

3489Каty

3488Ольга

3487Новикова Дарья

Дійсно, завдання ЗНО повинні бути справедливими і рівноцінними для всіх абітурієнтів!
3486Табачник

Самая тяжёлая была 3 сессия! Тут и не спорьте!
3485Ulya

3484Валерия

3483Дарина

+ несколько баллов
3482Галина

3481Максиміч

3480Федя

3479Ваня

3478Мстислав

3477Anna

3476nata

3475Станислав

ЗНО не справедливо было...1 сессия намного тяжелей чем 2 ...... нада что-то делать!
3474Савченко Марія

3473Тетяна

3472Анна

3471Bogdana

3470Вадим Антонюк

мова у перших 2х сесіях була однакова, но укр. літ важче у 1
3469Барбасура Светлана

3468Оксана

просто "супер", якщо я не поступлю не тому, що не дотягую, а тому що здавала не в той день. дуже "справедливо"...мда...
3467Андрій Tsirubalko

3466Виталик

3465Анна

2-я сессия ЗНО по украинскому языку и литературе была легче 1-й!
3464Анастасія

3463Інна

3462Евгений

наша сесия гораздо тяжелее второй!!!
3461Леся

Література на першій сесії була взагалі з області "фантастики"!!!ЇЇ просто не можливо було нормально написати!Потребую справедливості та додаткових балів!!!
3460ilya

Вы идиоты с ошибками написали Петицию !
3459Ксения

Результат тестирования важен каждому абитуриенту, т. к. определяет всю его дальнейшую жизнь, и поэтому давая такие сложные вопросы вы заранее подводите нас к проблемам в ближайшем будущем. Итоги ЗНО являются рейтинговыми, и даже сотые бала могу определить зачисление или не зачисление в ВУЗ.
3458Илона

3457Анна

3456Олексій

Надіємось на вашу компетентність в ситуації. що склалася.
3455Вита

3454Катя

Я згодна з тим, що перша сесія була важчою за другу... Українська література викликала розчарування. Я весь навчальний рік готувалась і перечитувала твори, але питання торкалися найменших деталей.
3453Ірина

Повністю підтримую,адже ЗНО просто повинно бути справедливим!!!!
3452Анна

Не справедоливо!
3451Людмила

Це несправедливо, якщо не рівні умови для абітурієнтів , випускників. Вони втрачають віру в те що знання в теперішній час важливі !!!!!!!!!!!!!!!!!!
3450Вова

3449Анет

мы требуем справедливости со стороны министерства!
3448Мар'яна

3447Владислав

3446Снежана

Коли вже буде справедливість?
3445Александр

3444Андрей

3443Галина

3442антоновакатя

3441Юлія

3440Вікторія

3439таня

3438Тимур

3437Екатерина

3436Богдан

3435Дмитро

3434Екатерина

3433Ксения

3432Наталя

3431Наташа

Я теж не згідна з цим! Це не справедливо!
3430Оля

Завдання першої сесії були набагато складніші, ніж завдання другої сесії. Прохання зробити висновки та оцінити відповідно до рівня завдань.
3429Микола

3428Іван

3427Павло

Не буде в цій країні нормальної освіти, з такими розкладами подій)))
3426Евген

согласен!!!
3425виктор

какая необходимость проведения сесии в 2 дня ? выпускников мало ! значит манипуляции!
3424Рина

3423Лиля

3422Оксана

Табачника на мило!!!
3421Татьяна

3420Маша

это действительно несправедливо!
3419ірина

мій син завдання другої сесії виконав без помилок, а у першій зробив 6 (шість) помилок, 5 з них по укр.літ. То ж зробіть, пане міністре чесний висновок!!!!
3418Иванкова Виктория

3417Игорёха

бреееед/ Херня какаето ребят
3416семен

я згодний з петицыэю
3415Виктория

3414Кирилл

3413Мария

3412Катюша

Я считаю, что и на первой и на второй сессии вопросы по украинской литературе были очень сложными! Как возможно запомнить все цитаты, которые мы изучали в течении учебного процесса?? А особенно: какие там цитаты писали какие-то известные люди о писателях... это не справедливо! Такое очень сложно объективно оценивать.
3411Маша

3410Олексій

Література 2 числа набагало важче ніж 3
3409Aline Grin

3408ПАВЕЛ

ГДЕ СПРАВЕДЛИВОСТЬ???
3407Катя

3406Назар

)))))))
3405саша

///
3404Юлия

3403Серко Игорь

3402Татьяна

3401Вика

3400Денис

3399Катерина

3398Марина

3397Анастасия

3396Оля

3395Марина

3394Сергей

ДАЕШЬ ЧЕСТНОЕ ЗНО !!!
3393Юлия

3392Витория

Дуже не справедливо пройшло тестування ЗНО 2011 року з української мови! 1 сессія була набагато складніша за другу і повторювались питання. Прошу Міністрество науки і освіти України прийняти належні заходи щодо вирішення подібної несправедливості.
3391Олег

это не справедливо ..........
3390Вероника

Это действительно обидно, что первая сессия была сложнее чем вторая и то что задания повторялись, хоть и перефразировано но повторялись.
3389Анна

3388Наталия

3387Сергей

Я обираю справедливе оцінювання
3386Евгений

3385Елена

3384Антон

3383Віталій

Складність справді різна!
3382Назар

3381Ира

3380Ира

3379Костя

3378Ира

3377Ярослав

3376Дарья Деркач

3375Настя

3374Мар'яна

3373Альона

справедливо оцінити 1 сесію зно з української мови
3372Надя

3371Аня

3370Лина

Очень сложная укр.лит в первой сессии!!!
3369Альберт

3368Карина

3367Василий

3366Cаша

підтримую петицію !!!
3365Дмитрий

3364Денис

3363Антон

3362Богдан

3361Елена

3360Лена

тесты были разного уровня сложности!!!особенно литература!несправедливо!
3359Дмитро

3358Олеся

Оскільки завдання першої сесії ЗНО з української мови та літератури були важчими і повторювалися у другий день, прошу міністра освіти прийняти правильне рішення і зрозуміти нас, додавши додаткові бали.
3357Денис

3356Лилия

Не честно так...
3355Надія

Хотілося б адекватного оцінювання ситуації з боку Дмитра Володимировича
3354Павел

3353Игорь

+1
3352Сергій

3351Олеся

Полностью поддерживаю петицию!!!
3350Катя

Я також згодна з тим, що 1 сессія була важча. Рейтинговий бал значно відрізнятиметься від балів 2 сессії. Багато хто великі надії покладав на саме цей предмет, а тепер....я у відчаї.
3349Андрей-Воробей

Для "483 Алина" +5!
3348Алексей

3347Андрей-Воробей

Дествительно. В 1-ой сессии не было настолько легких вопросов: "Хто зачинатель нової укр.літ?" - Это бы и кот ответил. Котляревський конечно. Или "який сюжет у поеми "Мойсей"? - БІБЛІЙНИЙ - очень тяжело догадаться, Мойсей - имя из Библии, для такого ответа башку вкл. просто, текст даже не обязательно было читать, угадать только так
3346Костя Волошин

3345Іванна

3344Антон

3343Олександр

3342Поліна

3341максим

2 червня тести були важчими тож я вважаю що потрібно зробити розбаловку для різних сесій справедливо, урахувавши складність першої
3340Виталий

3339Юлія

3338Максим

3337Сергей Бор.

3336Євгений

3335Олег

Я цілком згідний що у перший день тестування з української мови та літератури завдання були на порядок вищими у складності ніж у наступний день.
3334Дон

3333Софія

не чесно!
3332Яна

Полностью согласна.Задания по литературе были сложными.Сдавала тест 2 июня(1 сессия)
3331Алина

у всех задания должны быть одинаковы, все здают на равных правах. а не так как мы
3330Дима

нам специально дают сложные задания чтоб завалить, чтоб мы не поступили, чтоб нация тупела и теперешние правительство на веки засело в парламенте
3329Юля

3328Юлия

Дійсно, це несправедливо!
3327Наталья

3326Бугайко Юлія

3325Юлія

3324Валерий

!
3323Таисия

3322Inna

3321Юлія Олександрівна

повністю погоджуюсь з вищесказаним!!
3320oleg

3319Оля

+1
3318Олеся

3317Майя

Повністю згідна! Хоча би зробили б адекватну шкалу визначення балів_
3316Рижакова Тетяна

3315Володимир

пjовністю згоден
3314Анна

3313Игорь

підтримую!
3312Оксана

3311Юля

Шановний пане Табачнику! Ми,абітурієнти,які складали ЗНО з української мови І-ої сесії(2 червня 2011 р.),дуже незадоволені тим,що учні ІІ-ої сесії(3 червня 2011 р.)отримали,по-перше,легші завдання,а,по-друге,деякі з них співпадали із нашими.Це не справедливо!Що це за міністерство,яке намагється зробити тільки гірше! Ми вимагаємо вже хоча б адекватної шкали переведення тестових балів адже для нашої І-ої сесії вона повинна бути вища,аніж для ІІ-ої! Мі сподіваємося,что ця петиція дійде до вас!І ви не проігноруєте наші вимоги щодо Вашої роботи. Якщо все буде навпаки,то почнуться безкінечні мітинги,забастовки і т.д.Зробіть хоча б колись ЗНО справедливим!
3310Святослав

3309Анастасия

3308Екатерина

3307Вадим

дайте чесне ЗНО
3306Анастасія

3305Александр

Згідний!
3304Світлана

3303Наталя

3302Мария

я согласна с петицией!
3301Бойчук Юрій Ігорович

Зробіть тести легшими.
3300Агдрій

3299Юля

Це не справедливо!
3298Julia

3297Люда

3296Одайська Ірина

3295Олег

3294Вова

3293Бодик

тАк спРавні неможна!
3292Олександр

3291Антон

3290Катерина Тубичко

3289Юлия

3288Саша

3287Ірина

3286Ковальская Элина Александровна

было тяжило очень
3285Оксана

+1
3284Максим

Цікаво буде почути коментар нашого міністерства освіти
3283Аліна

Підписуючись під цією петицією, надіюся, що дозволять хоча б перездати ЗНО першої сесії. Адже наша держава справді сприяє всім абітурієнтам, дуже любить нас, поважає нашу гідність, а головне - справедлива і одинаково відноситься до всіх! аххаха
3282Саня

ы
3281Влад

3280Александр

3279Оля

3278Вася_П.

Я цілком згідний, що тести 02.06.2011 були набагато важчі, ніж 03.06.2011......Де ж тут справедливість????
3277Таня

Дійсно ЗНО першої і другої сесії на мій погляд несправедливі.
3276Антон

3275Василь

3274Олександр

3273Зоряна Коцюбійчук

я цілком підтримую висунуту петицію і теж не задоволена таким тестуванням
3272Толик

Я незадоволений таким відношенням міністерства до абітурієнтів!
3271Денис

3270Олександра

3269елена

Работников центра ЗНО в отставку!!За некомпитентность у этих сволочей еще хватает наглости говорить что все было честно и задания равноценны!!!у этих проходимцев нет ни стыда ни совести им не место на таком посту!!!!!
3268Tanya

3267Ольга

3266Вася

ТЕСТИ БУЛИ НЕРІВНОЦІННИМИ...ДЕ СПРАВЕДЛИВІСТЬ?
3265Максим

3264Дмитро

Табачник- будь людиною!
3263Оля

будьте справедливі!!!
3262Андрей

3261Вера Яценко

3260Юліан

3259Роман

3258Наталія

3257Лина

1 сложнее
3256Марина

3255Nfhfc

В Математике отличные задания были! Я например все решил и 95%(приблизительно) правильно, а то что не правильно просто из-за невнимательности!!! Так что думайте головой!
3254Анастасия

3253Надя

Действительно несправедливо....а математика - я вообще молчу...ужасные задания..
3252Надія

3251Евгения

3250Юрій

Завдання 2 червня були набагато важчі,ніж завдання 3 червня.Це несправедливо,хоча б зробіть нормальну шкалу
3249Олексій

3248Алёна

Первая сессия зно с украинского языка и литературы была намного тяжелей второй!
3247Вікторія

Я дуже обурена тим, що завдання були різної складності.
3246Отец обманутого Табачником сына

Тестовое задание (рекомендация): кто в Украине из министров кабинета Азарова самый махровый украинофоб? В отставку его за срыв ЗНО по украинскому языку!
3245Алина

3244Василий

Мин.образования напороло " боков " ,а признавать не хотят
3243Елена

3242Таня Хмельницкая

Хочу попробывать себя в ЗНО
3241юлия

3240Ігор

3239Олеся

прислухайтесь до нас......і дайтье 1 сесії більше балів, адже тести були не справедливі,2 сесія одержала дуже прості питання,а нам попались такі що й вчителям не по силу зразу на них відповісти!
3238Екатерина

3237Василь Барка

3236Даша

3235Олеся Пипаш

3234Лідія

прошу добавити 10-15 балів за тести з укр мови і літ які ми здавали 02.06.2011 тому, що вони були важчі ніж 03.06.2011р
3233Юрец

3232Віктор

перша сесія була важча за другу!
3231Kristina

3230діма

3229Аня

3228Ольга

Обращаюсь к родителям, чьи дети писали тесты в 1-ую сессию не быть равнодушными и защитить права своих детей!
3227Оксана

я повністю згодна з цією петицією адже це зовсім не справедливо!!!!!!!
3226Настя

3225Женя

ппц везде пытаются наебать и наебать результатов до сих пор нету народ поднял хай
3224Іван

я підтримую петицію!
3223Ярослав

давайте все по чесному. а не так щоб одні писали те важче а другі те легше хай нам додадуть хоч по 5 балів бо ті хто писав 3 червня писали дуже легенькі тести досить глянути на літературу і тут все стає ясно.
3222Алиса

3221Іванка

3220Оля

Люди!подивіться шкалу оцінювання!це просто винос мого бідного мозга.мало того шо 1 сесія була важча так нам ще й шкалу урізали.у мене питання:цей Табачник повний лох чи він з нас прикалується???у мене слів нема просто....
3219Христина

3218Дачтожтакое

ТАБАЧНИК РЕШИ ПРОБЛЕМУ МИРНО!!!
3217Лєна

хочу справедливого рішення!!!!...адже від цього залежить моя судьба
3216Ученик

Интересно, правда восторжествует? Ужасно обидно за нашу 1 сессию((
3215Кошмар

Надеемся на справедливость!
3214Егорычева Наталья

Табачник-козёл
3213Батухтіна Даря Олександрівна

погоджуюсь з вищезазначеним
3212Ліля

3211Александр

3210Яна

3209Ольга

3208Я

http://osvita.ua/test/advice/7765 Так у нас еще и меньше баллов!!! Это что, попытка потопить всю 1ю сессию??
3207Александр

да
3206СПРАВЕДЛИВОСТЬ

"Я вчитель української мови та літератури, готувала дітей до ЗНО. І прикро, що учасники ІІ сесії, які набагато слабші (у моєму класі), набрали більше балів, ніж ті, хто не просто знає, а добре знає літературу, але потрапив у 1 сесію. Я обговорювала зміст тестів із колегами, і всі стверджують, що 1 та 2 сесії навіть порівнювати не можна. 2 - елементарні завдання, 1 - складні." Мабуть треба зробити висновки!
3205Оля

3204Анастасія

3203Ореста

погоджуюсь 1 сесія важча
3202Юлия

3201Славік

поставтесь до нас із розумінням.!
32002323

3199Вікторія

Я за петицію!!!!
3198Віталік

Це справді було не чесно....так не справедлив...зробіть справедливий перерахунок балів.
3197максим

3196Стас

3195Татьяна

не справедливо...1-ша сесія важча
3194Інна

+ додаткові бали 1 сесії,так буде справедливо
3193Ростислав

3192Девушка

ХОТИМ НОРМАЛЬНЫХ РЕЗУЛЬТАТОВ!!! НЕУЖЕЛИ ВАС НЕ СМУЩАЕТ ЧТО НИ ОДИН ИЗ ВТОРОЙ СЕССИИ НЕ ЗАЯВИЛ, ЧТО У НИХ ТЯЖЕЛЕЕ??
3191Ксения

Дуже сподіваюсь, що петиція дійде да пана Табачника і не залишить його байдужим(у гарному сенсі).
3190Олена

Шановний,Табачник Дмитро Володимирович!Дуже просимо звернути вашу увагу на тести зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури.По-перше питання були різної складності,тобто не ідентичні.По-друге декілька завдань першої і другої сесій були зовсім однаковими(що теж не є допустимим).Дуже Вас просимо не бути до цього байдужим і все ж таки оцінювати першу сесію по вищій шкалі.
3189Татьяна

3188Vivi

3187Олександр

3186Svitlana

3185Иван

3184толік

3183Тетяна

3182Юлія

3181Іванна

Я повністю погоджуюся із несправедливістю. Я готувалася до української літератури дуже ретельно:читала у повному обсязі всі твори, додаткову літературу, дивилася тематичне кіно і вистави. Але було неймовірно важко...Завдання першої і другої сесій нерівноцінні. Я так само прошу Дмитра Володимировича звернути увагу на наші вимоги.
3180Настя

якшо вже завдання були з різними рівнями знань,зробіть хоч таблицю яка відповідатиме різним за важкістю завданням ,1 сесії +10,+15 балів
3179Наталя

3178Денис

За честное оценивание !!
3177Tanya

3176Олександр

І зробіть щось з таблицями, бо також різна кільсть балів(
3175Анжела

3174Юля

3173Марийка)

Я согласна с петицией
3172Оксана

3171Ольга

Як абсолютно незацікавлений спостерігач, (здавала ЗНО три роки тому, наші випускники були першими!) можу з упевненістю підтвердити, що завдання з української літератури першої і другої сесій були абсолютно нерівнозначними за рівнем складності. Заради справедливості (ще раз повторюсь, я жодним чином не зацікавлена особисто у балах) хотілось би, щоб керуючі органи переглянули рішення про розбаловку, адже якщо працівники освіти будуть таким чином стимулювати учнів до знань, то про який Європейський рівень освіти може йти мова! 
3170 Труш Дмитрий Юриевич

3169Дмитрий

Очень сложная литература в первой сессии...
3168Андрей

3167Ольга

Да,согласна.=(( я год готовилась к литературе, а там оказались второстепенные персонажи и их описание. Вы думаете лет через 5 мы их вспомним? хоть бы главных запомнить.. И знаете, это не только мое мнение,к сожалению. Учителя наши тоже заинтересовались этой работой и согласны,что 2 июня тесты были сложнее..(
316621342166

4325235623513
3165Мар'яна

За совісних тих , що прислухаються
3164ДЕНИС

согласен, прошу пересмотреть
3163Алина

Я считаю, что во 2 сессию сдавали те люди, которые уже знали, какие будут задания. Кстати, задания были очень легкие!!! Это не справедливо!!!
3162Ірина

3161Таня

Я согласна, что задания были разного уровня сложности! И требую пересмотра оценки абитуриентам сдовавшим ЗНО 2 июня
3160Даниил

3159Анна

3158Nusa55

Табачник Геть!
3157Ольга

немає ніякої справедливості і не буде!!!чиновники своїх діток повпихають в якийсь там Лондон,накупляють собі вілл в Парижі і будуть жити припіваючт.а кому потрібні ми???отож,НІКОМУ.нам говорять що ми майбутнє нашої держави...яке блін майбутнє у нас???якщо ми не можемо навіть поступити куди хочемо,бо все давно куплено.а тому Табачнику насрати на на нас всіх з високої гори.не буде нам ніхто ті бали піднімати за першу сесію.ось побачите....
3156Maxymka

3155Мария

3154Александра

3153Дмитрий

3152Юлия

полностью согласна с петицией !
3151Анатолій

3150Дима

3149Настя

Перша сесія з української мови була дійсно важча, ніж друга!!!
3148Юлія

3147Стас

3146Владислав

3145Дмитрий

3144Влад

3143Оля

3142Наталія

3141Антон Николенко

3140Пятницин Владислав

3139Паша

3138Виктория

3137Серий

3136Владимир

3135Сергій

3134Алексей

Цитати Лісової пісні, брати Половці, Яловий та деякі цитати - жах!
3133Кристина

3132Анастасия

3131Ирина

3130Анна

3129Хавалиц Сергей Владимирович

3128Карпов

Да куплены тесты все и заблаговременно.......6 июня представляете по английскомк-люди не являються на тест ,опаздывают,приходят через 2 часа от начала тестирования и им говорят приносите медсправки и сдадите эти же тесты ,но позже!Не хило!Коррупция созданная в отрасли Табаком КРЕПЧАЕТ!Что с этим делать ,нужен Робин Гуд!!!
3127Олег

3126Vadym

3125Юрій

Йовдій
3124Михаил

3123Bogdan

3122Марія

Чому така несправедливість??????????? ВЛАДА не дбає, щоб молоде покоління їїповажало .
3121Лера

Очень жаль, что литературы в первый день была гораздо сложнее. По поводу языка претензий не имею, задания были очень схожи и по сложности не отличались. Литература же очень огорчила. Первая сессия по литературе была в разы сложнее, чем вторая. Задания были просто отвратительными. А про Половців задание было ужасным. Учасники ЗНО не знали, что нужно выучить абсолютно все произведения наизусть, чтобы вспомнить героев всех из "Лісова пісня" и "Вершники". Просто ужасные задания.
3120Виталина

3119Христина

повністю згідна. це несправедливо!!
3118Марія

3117Сергей

3116lesya

3115Богдана

...
3114Анастасія

Будь ласка, хоч раз прислухайтесь до нашої думки!!!
3113Арсен

Я надіюсь на справедливість по відношеню до абітурієнтів першої сесії.
3112Краснова Ольга Вадимовна

3111Юлия

3110Вікторія

cправедливості немає
3109Алена

3108Helen

3107Виктория

3106я

3105Юлия

когда призеры Всеукраинских олимпиад по укр. языку и литературе не могут ответить на вопросы теста...можно сделать соотвествующие выводы
3104Марія

3103светлана

должно быть все справедливо
3102Евгения

3101Наталія

Хочу справедливості
3100Алина

3099Неля

Завдання були справді різного рівня складності. З петицією згідна.
3098Софія

Завдання першої сесії були набагато важчими , аніж завдання другої, внаслідок цього результати абітурієнтів будуть не рівними , що буле нечесним кроком стосовно них.
3097олександра

3096Наталія

де рівність умов та об"єктивність оцінювання?!!! чому перевірка знань абітурєнтів залежить від понять "пощастило - не пощастило" ?
3095Надя

3094Валерия

3093Зоряна

3092Святослав

OnlinePetition.Ru - предоставляет возможность бесплатного размещения общественных петиции к сознательной общественности для информационно-пропагандистской деятельности.